Måndag

Hej på er alla!
Idag började dagen att jag var och kollade min syn. Måste ju göra det för att kunna övningsköra. Fick 1,0 på allt så det var bra! :)
Efter så åkte jag direkt till skolan. Satt typ bara och slappade och hade det tråkigt. Sen var det klassråd och sen arbets miljö. Och shit vilken jobbig lektion det blev. Alla pratade och alla fick bya plats och vi pratade i munen på varandra och skrek och hade sig. Riktigt jävla jobbigt. Min min klass är ju lite så. Men idag var det extremt jobbigt plus att jag hade jätteont i huvudet så det blev inte så kul. :(
Efter skolan åke jag och Rebecka ner till stan för att kolla runt lite och shoppa! Jag shoppade nya leggings - Jeans från Vila.


Ska plugga till provet som jag har imorgon. Hörs sen kanske. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback