Måndag morgon

Godmorgon, En ny dag och en ny vecka.
Den här veckan börjar inte bra för jag är sjuk och inte lite sjuk heller. Jag hostar som en idiot i morse igen och fick inte i mig någon frukost. Just nu sitter jag i skolan och har precis lånat en bok på engelska som jag ska läsa. Men nu när jag sitter här i skolan känner jag att jag har inte bara hosta och lite ont i halsen. Det känns som att jag har feber också och jag glömde både host medicinen och alvedon hemma så jag vet inte hur det ska gå.

Idag så är det då ingen träning för min del, eller vi har ju föräldra möte med gruppen idag så det är ingen träning alls.
Den här veckan blir det nog ingen träning alls efter som jag mår som jag mår.

Men jag hoppas på en bra vecka för er alla. det är ju kärlekens vecka haha.
Alla Hjärtans dag på lördag ju! Då hoppas jag att jag verkligen är frisk för då har jag och Jesper varit tillsammans i ett år. :)

Men nu måste jag springa in på lektion vi hörs senare idag. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback