måndag

Idag när jag gick till skolan så var det inte mörkt. Fan så skönt det var att halv 8 i morse så var det inte mörkte. Plus att när jag åkte hem halv 5 så var det inte mörkt heller. Riktigt skönt. Är van att bara se det mörka hela tiden, så man kanske blir piggare nu.

Forfarande en jävla hosta som har gjort så att jag har ont i ena sidan. har hostat så mycket att jag har ont i revbena och lugorna. det går så jävla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen när det hugger hela tiden. :(

Men nu måste jag fixa med en massa innan jag ska sova. måste sova nu när jag kan. Har sov morgon imorgon till 12 eftersom jag inte kan träna. så jag fick ta sovmorgon av tränare.

Menmen ha de bra. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback