Min dag

Har inte varit den bästa. Började dåligt och gjorde det med. Jag trodde det som var i morse var det värsta men det var det verkligen inte. ibland blir man bara så ledsen så det inte finns några ord och så blev det nu för mig idag.

Skolan var helt okej. VI kollade på en jättebra film som handlade om en familj och pappan var från irak och var muslim och han och hans fru och barn levdet ett vanligt liv i usa och han jobbade som läkare och dom mådde jättebra. Men en dag så ville pappan åka ner till hans familj som han hade inte träffat på 10 år som bodde i irak så mamman och barnet gick med på att följa med honom i 2 veckor. Men två veckor blev det inte. det blev mer än ett halv år. Mannen förändrades där nere och började behandla hans fru som man gör i irak och hon och dotten var tvunga att bära slöja och efter alla regler. Gick inte ringa hem eller kontakta någon.

Det ver en riktigt bra film och den väkte många känslor, hat och ilska. Så läraren lyckades verkligen med den filmen.

Sen var det svenska och det var som vanligt segt och tråkigt. Fick tillbaka den ända arbetet som jag har gjort och gick G+ på den. Så jag ska fixa de andra arbetena nu så snabbt som möjligt.

Sen efter skolan så åkte jag, Åsa och Ellinor ner till stan och fixade på nancy's och sen gick runt och kollade plus att kollade efter alla hjärtans dags presenter plus 1 års presenter. Och som tur hittade jag present till slut och jag hoppas kommer bli bra.

Sen när jag kom hem så satte jag mig ner och började plugga hemsjukvård och satt och fixa lite med presenten.

Men nu ska jag fortsätta plugga. Puss på er och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback