Min dag

Idag var jag inte pigg när jag vaknade. eller inte pigg när jag skulle upp. vaknade flera gånger i natt och de var inte så himla kul. :( Men men får hoppas att jag sover bättre i natt.

eftersom jag var seg upp så missade jag bussen men som tur va  skulle den upp till torekällberget så jag hann att springa till nästa. och jag va inte pigg för att springa så tidigt på morgonen, så när jag kom fram så mådde jag illa och det kändes nästan som att jag skulle spy :( men tur var det att jag inte gjorde det. Väl nere på centralen så kom åsa och hämtade mig och ellinor och körde oss till gymmet. På gymmet körde jag inte så mycket för jag kände verkligen att jag inte klara det för jag mådde som jag gjorde. Men det blev lite bänkpress och benpress. Sen var det att dra till skolan för att duscha och där inne i omklädnings rumet så stog det sega 1:or som var så himla tryga när vi knackade på för att komma in.

Efter så var det projektarbete och et blev inte så mycket jobb utan kollade bilder + att halva klassen kollade min blogg för att kolla på bilderna sen i fredags. Sen blev det lite arbetet för då skulle jag visa i metod rumet för min lärare hur jag lidar en stukad fot.

Sen var det lunch dags och trog vi tjejer till pizzan och käkade pizza :) fett gott och hur stor som helst var pizzan. Så jag fick inte ner hela. haha är fortfarande mätt. vi satt där länge för att få ner så mycket som möjligt men till slut var det stopp för min del men då fick ellinor ner hela haha vi är riktigt tjocka vi haha

Sen i skolan la vi oss i en soffa för att smälta pizzan. Sen var det MSK lektion och vi gjorde ett grupparbete som man skulle skulle vara klart onm typ 6 veckor så vi tänkte blev av med det och vi blev klara. Sen fick vi bestäma va vi ska skriva om i vårat arbete som vi ska börja med nu. Jag ska skriva om skönhetsoperationer. Så jag hoppas att det blir bra och att det blir kul att skriva om.

Sen var det hem och la mig på soffan och kollade på djävulen bär prada. Det är en riktigt bra film tycker jag. Sen efter så har jag kollat runt lite med min data..

Men nu ska jag gå och handla med mammsen. Hörs sen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Tack så jättemycket, blev nöjd med den också =D

Postat av: Filippa

SV: Tack så jättemycket, blev nöjd med den också =D

2009-02-04 @ 20:11:56
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: Var det du som skrev: Svar: de förstår jag.. jättefint verkligen. Vem gjorde den?



Anonymt nämligen ;D

2009-02-04 @ 21:06:31
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback