mums massa gott

Sitter här nu igen. Efetr tvättstugan och så var det dags att åka och handla med mamma och pappa. Sen när vi kom hem så började jag plocka en alla matvaror och sen började gör ordning min goda sallad som jag åt till middag. Cesar sallad fast Louise speciall. Cesar sallad med advokado och majs. så det var riktigr gott. Sen till efterrätt blev det lite Ben&Jerry´s glass som var super god. Så det var rikitgt gott. Så jag låg på soffan och käkade glas ur packetet och kollade på du blir vad du äter haha. Kanske inte det bästa tv programet att kolla på när man äter god glass.

Men nu ska jag kolla runt lite på datan och så sen ska jag nog om en stund lägga mig i min säng och kolla på en bra film.


  Det vart mycket mat idag i bloggen. Men det är ju så gott med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback