Nya kläder idag

Idag var väl bra. Började 12 och slutade kvart i 2 så det var riktigt skönt. Efter skolan drog jag ner till stan och kollade runt lite. Försökte hitta något åt Jesper men det är hur svårt som helst ju. Får väl hitta på något men det är verkligen svårt. Får komma på något enkelt.

Jag köpte i alla fall en tröja på hm och godis. :)


har en sån redan fast vit. riktigt skön tröja det där. och billig. 98 kr kosta den plus att idag så var det 20% på en vara.


muuuums med vattenmelons godis köpte bara såna. :)


När jag kom hem så åkte vi till ica och hämtade ut paket från posten. Fick min päls väst. riktigt snygg var den tycker jag.



jaa, men så det blev lite nya saker idag! :) alltid kul att hänga in nya saker i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback