Planer för idag

Godmorgon på er alla!

Sovit gott? Jag har sovit riktigt gott i natt i alla fall. Sitter här vid datan och har precis ätit frukost. Ska sitta en lite stund till och kolla runt och läsa bloggar innen jag ska sätta på mig tränings kläderna och gå och möta upp Jesper vid gröndal. 
Får se hur tränings passet ser ut där. Blir nog lite löpning på löparbandet och sen lite styrka på det. Sen efter blir det väl att åka hem och sen städa igen inne på rummet. Blev tyvärr inte klar igår. Var så himla mycket att göra där inne. Blir jobbit när man både ska städa hela rumet och garderoben som tar sin tid. Men garderoben och halva rumet är typ klart. Så det ska göras efter sen. Får se om jag hinner blogga så mycket eller jo det gör jag nog! 

Vad ska du göra idag då?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback