Sorry

Nu ha jag varit dålig på att skriva igen. Det blir så när jag åker hem till Jesper och bor oss han. Åkte hem till Jesper efter skolan i fredags och är kvar än. Det är så himla skönt här. Just nu ligger jag i hans säng och kollar på svt play på stormen som jag hade missat och har precis haft jesper mor oss mig och gav mig medicin för jag hostar så himla mycket och det kännd bätter med hostan fast jag känner mig varm. 

Fredag. en tråkig dag i skolan men efter så drog åsa och jag hem till rebecka och käka kladdkaka och kollade på macken. Efter så körde rebecka mig ner till centralen och klev på gnesta tåget. sen i hamn så hoppade jesper på. Sen åkte vi då till han och käkade hem lagad pizza som var så himla god. och sen efter det kolla vi på let's dance. 

igår så åkte jesper på hockey som var i globen och då stannade jag kvar fast han drog. Skulle då ha bloggat då men orkade inte. Sen åkte jag med  och käkade middag oss några som heter lena och leffe och det var riktigt trevligt och riktigt roligt. Sen efter en stund så kom jesper dit också efter matchen. Oss dom så kollade vi på melodifestivalen och det var både bra och dåligt. ugglas var sämst och alcazar var bäst och snyggast haha. Rosa mikar går hem i stugorna. Skit bra låt enligt mig. 

Idag så har jag då bara slappat kollat på kocken och sen inte gjort så mycket. Just nu då så ligger jag här själv efter som jesper är och tränar innebandy fast han kommer nog snart. Men nu ska jag fortsätta kolla på stormen. 

HA DET BRA!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback