Today

Ska snart gå och lägga i sängen och kolla på film.
Min dag då. Städade mitt rum och lyssnade på musik samtidigt. Tog lite tid eftersom jag städade min garderob också det tar sin tid så jag har inte hunnit städa upp allt.

Sen var det dags att åka till träningen i sätra. Idag på träningen så var det några sprint lopp sen körde jag lite slägga och det gick ganska bra fast jag hade så ont i axlarna. sen blev det några stötar i kula och det vart bättre än i går på tävlingen. Sen efter det så blev det ett 600 meters lopp. Så det blev ganska hårt och jag kände mig jätteseg i axlarna efter.

När jag kom hem så ringde jag och pratade med älskling och sen duschade och käkade sen blev det en liten stund framför tv.

Men nu är det dags för tv inne på mitt rum.
Godnatt på er alla! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback