Torsdag

Godmorgon på er, Känner mig fortfarande inte så jättepigg. Hostan börjar gå bort nu men när jag vaknade så hade jag som en klum i halsen och det skit ont. Först hosta sen halsen inte bra. Och trycker som jag har över bröstet är inte så kul heller.

Börjar fan bli tokig att sitta stilla. Det är så himla tråkigt att inte få kunna röra på sig. Har inte tränat på 9 dagar nu så det börjar bli himla trist. Man känner sig så lat när man inte kan träna. Jag hoppas verkligen att det släpper skiten nu så jag får börja träna snart. Pallar inte bara att sitta. Vill börja köra så man blir bättre i släggan så när första tävlingen är så ska jag visa alla. Men just nu känns det mörkt ut. Men men Jag ska bli frisk nu.

Ska gå och ta mig en kopp te nu så det kanske släpper i halsen.

Jaa, har då sovmorgon idag eftersom jag inte kan träna. Så jag börjar 12 men ska nog åka till skolan tidigare och äta lunch med dom andra. Ska bara sms dom och fråga om dom ska äta lunch.

Men nu ska jag käka frukost. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback