Helgen

Hej på er alla! Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag igår.

Jag hade det jättemysigt i alla fall! Dagen började med att jag gick upp ganska tidigt duschade och tog det lugnt. Sen gick jag ner till stan och träffade Jesper och sen fick vi och käkade lite!
Sen gick vi runt lite på stan och sen åkte ut till scaniarinken. SSK sög i går det var verkligen inte kul att se när dom spelar så himla dåligt. Efter matchen åkte vi hem till Jesper och käkade godaste pizza som jag någonsin ätit. Det var så himla gott. Sen kollade vi på melodifestivalen och myste. Så det vart en mysig kväll och dag!

Fick också finaste 1 årspresent/alla hjärtans dags present

En nalle eller en råtta är det ju. Hur söt och mjuk som helst! Sen Paris Hiltons nya parfume fairy dust.
Min pojke är så himla söt. <3

Idag då. Vaknade käkade frukost. Jesper satt och fixade med musik och sen gick vi ut och gick nästan en timme med hundarna. Det var riktigt skönt att gå av sig lite efter som jag inte kan träna. :(
Men vi gick lite efter som Jesper hade match idag. Kom in och fikade och sen käkade lunch. Sen la jag mig i Jespers säng och somnade direkt. Fattade inte varför men men det var riktigt skönt. 
Sen var det dags att åka till matchen och jag skulle få se Jesper spela för första gången. Fatta vi har varit tillsammans i ett år och jag har inte sett han spela. men idag var det dags. Så jag packade ihop min saker sen åkte vi. Jesper övningskörde dit och han har verkligen blivit jätteduktig.

Hans match gick jättebra också. 8-0 blev det till jespers lag! Riktigt kul att se att han höll 0 i första matchen jag såg! 



Sen övningskörde jesper hem också och sen släppte av mig hemma. Riktigt bra körde han i stan med. Jag tror Jesper har körkort snart. 

Men nu ska jag käka och sen är det beck.. 
Så puss puss på er!

ÄLSKAR DIG JESPER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback