Min dag

Hej,
Idag när jag vaknade så kände jag mig verkligen int pigg. Men jag släpade mig ändå till skolan och började med idrott. Det var nog min oturs dag på idrotten. Först så vrikade jag foten pga att ellinor stod och höll på med min arm. Så när jag skulle springa i väg så blev foten typ kvar. Sen några min efter så skulle jag ta uppkast med ellinor men då så hoppade vi upp och ellinor stiktade inte mot bollen med ena handen utan slog till mig i andsiktet skit hårt plus att jag fick hennes nagel upp i mitt öga så jag inte såg något på en stund. suddigt och rött var det. blää säger jag bara. Så efter det kunde jag inte vara med efter de.

Sen var det lunch och jag hatar verkligen på måndagar. Det är så jävla fullt för att igelsta och ragnhild. Så det blir så jävla mycket folk och det finns inga bord och de tar så lång tid.

Sen efter lunchen var det sjukvård och då fick vi veta vart vi ska ha våran praktik. jag ska vara på södertälje sjukhus på en avd som har allmän kirurgi / urologi / ortopedi / gynekologi. Så jag hoppas verkligen att det kommer bli bra där.

Sen var det klassråd och då snackade vi en massa om studenten och allt runt om kring de.

och sen sista lektionen så var det arbetsmiljö och säkerhet. Och vi redovisade och det gick väl sådär.

Sen när vi slutade så körde Rebecka mig hem .. De var verkligen snällt! :) Sen käkade jag lite och sen trog på träning. Idag på träningen så klarade jag nästa att gå ner i brygga från stående. :) Brorsan filmade de och jag filmade han men min data är så trög så det går inte att kolla på dom på datan så det går inte ladda upp på youtube och sen lägga upp de här på bloggen sen. Så jag måste fick de. Men idag går det inte. För jag har inte tid. Eller jag har tid nu men jag är jättetrött så jag ska lägga mig i sängen och kolla på film nu.

Men jag ska försöka fixa filmen imorgon.

Vi hörs imorgon. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Ja jag är riktigt nöjd :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback