Idag

Idag var en trött dag! Eller när jag vaknade så blödde jag näsblod plus att  jag inte hade någon känsel i min tumme på vänster hand. :(
fixade i ording snabbt och gick till bussen. Kom till träningen och gjorde inte så mycket efter som jag började blöda igen när jag gick till träningen så jag tog det lugnt, cyklade lite och lite så blev det. Sen var det att gå till skolan och käka lunch. Sen var det sjukvård och vi hade föreläsning om hjärtat och det var riktigt svårt att hinna med ibörjan för man fattade inte så mycket. Men sen blev lite lite som man började förstå. Sen var det idrott och det var styrka och massa löpning. Vi skulle springa typ 20 varv och hoppa över benkar och så. Sen var det styrka med stong eller vad man nu kallar den. men det är en ganska mjuk att hålla i den och väger olika så man får välja vilken färg man ska ha. Så då körde vi en massa övningar på bänken och så och sen körde armhävningar mot bänken och situps. kanska skönt pass fast lite tråkigt. Var verkligen inte på humör efter som jag har sån otur i den hallen. igår vrikade jag ju foten + fick ellinors nagel i ögat. Idag var det nadja som smälde till mig över halsen med en plast pinne och det gjorde så jävla ont. Men det gick över efter ett tag iallafall. Men asså fatta två dagar i rad i samma hall. Jag ska fan inte gå in där något mer den här veckan. Annars kommer jag ju vara helt skadad. 

Som sakt har jag inte varit på det bästa humöret idag och det har olika andledningar. massa konstiga komentarer och jag vet inte varför jag blir så sur men jag är känslig när jag inte är på humör. men nu har jag bättre humör iallafall. Kollar run på en massa skor som man bara vill klicka hem.  VILL HAAAA



riktigt snygga tycker jag. fast riktigt höga klackar haha SÅÅÅ SNYGGT!! 
 

Men nu ska jag äta mat och sen kolla på andra avenyn :D Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhhh snygga skor. Vart ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback