Dagen 3 S! Skolan, Skärholmen, SSK

Idag var en skön dag. Började 12 fast åkte till skolan så jag var där 11 käkade lunch med tjejerna och sen satt och tog det lugnt i sofforna. Gick in på lektion och hae typ bara 10 min lektion trog ner till stan med tjejerna för dom skulle på banken och fixa saker sen åkte tillbaka till skolan och ugglade. Satt i soffan och snackade lite och hjälpte mig med några saker. Haha hemliga saker förstår ni. hihi

Sen var det dags för svenska och vi gick igenom lite inför nationella provet och så sen fick vi sluta så det var inte många minuter där heller. Sen trog Åsa, jag och Ellinor till skärholmen för att kolla kläder. Vi testade en massa inne på Ginatricot. Det var mest därför vi åkte dit.

Jag testa byxor fast jag passade inte så bra i dom så jag köpte inte dom. Så det fick bli en t-shirt och ett nät linne.

snygg t-shirt nu till våren lite oversize. 129kr på Ginatricot
Sen lät linne eller vad man ska kallade det för. Rea 29 kr Ginatricot

Sen blev det middag uppe i skärholmen innan vi drog till södertälje igen ochjag träffade Jesper och sen drog på hockey med honom.
Jag gillar när det händer saker som är roliga som man inte hade räknat med. Hockey var jättebra och roligt att vara där med jesper. SSK vann med 3-2 över färjestad. Haha tyckte om färjestads målvakt dom hade först haha. Skön lirare Han var ju inte så jättebra.
Nä men det var en mysig kväll och dag!

Nu ska jag nog kolla på film och sova. Godnatt på er alla!

Fredagen den 13 imorgon :( Blää gillar inte det.. Jag hoppas att det inte blir någon otur.

men men pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback