Zackes blogginlägg

Glömde bort Zackes helg :) Måste ju berätta.
i fredags så duschade vi hundarna och det var så himla roligt. För när Zacke skulle duscha så vägrade han först. Han ville lekta i handduken i stället och bita och rulla in sig i den. Vi lockade Zacke hur mycket som helst och han kom närmre duschen och sen stod han bara och kollade i på toa och sen sprang i väg igen haha. Men till slut så gick han i och han tyckte nog det var hur skönt som helst att duscha och bli ren och fin. Efter så skulle jag och jesper tork honom och då rullade han in sig i handduken igen. Den hunden är ju för söt ibland haha Han är inte lika söt när han skäller och biter i min jacka haha.

i går så var jag och Jesper mamma ute på lång promenad i skogen med hundarna. Jag tog som vanligt Zacke min favortit och han drog mer än vanligt. Men han var nog glad för att gå i skogen plus att det nog luktade rådjur eller något. Men det var riktigt skönt och mysigt att vara ut och gå i skogen. Det måste jag göra om verkligen. Kanske när snön är borta och isen så det inte är så halt.

Idag så när jag skulle åka hem från jesper så kom Zacke fram och skulle säga hejdå och det var nästan som han ville följa med mig hem. För när jag gick mot dörren och gick ut så kom han efter och satte sig vi dörren så himla söt.



Jag, Jesper och Zacke på nyårsafton!

Puss på dig Zacke
och dig med Jesper. ;) <3

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback