20 Januari 2009

idag har jag varit riktigt seg. Har varit trött och sliten från igår. somnade då vid 11 och vaknade kvart i 8 och var riktigt trött sov vidare till typ 9 och sen gick upp. kvart  över 11 så tog jag bussen till skolan. Hade då sjukvård och på den lektionen så gjorde vi inte så mycket läste och skrev lite bara. Sen efter det så skulle vi ha PA (projektarbete) fast utan handledare och lektionssal så man ska typ bara sitta någonstans i skolan och fixa med sitt projekt. men idag gjorde vi så att vi flyttade upp idrotten så vi hoppade över PA. 

På idrotten så spelade vi vollyboll och det var ganska kul. Eller det var kul när jag gjorde 6p när jag servade.
sen efter så skyndade jag mig till tåget för det tåget så skulle Jesper sitta på.
När jag klev  på tåget så hittade jag inte han först men till slut så gjorde jag de.

Vi åkte till södertälje för Jesper skulle vänta på tåget plus äta lite sen bestämde vi att jag skulle följa med honom hem och sova där också.

Sen väl hä hemma oss honom så käkade vi sen duschade jag sen tog jag och Jesper en promenad med hundarna och de var verkligen inte kul, Det var så jävla halt ute så man typ ramlade och halkade hela tiden. Sen efter det så kollade vi på frölunda-SSK och jag typ somnade hela tiden på golvet efter som jag är så sliten.

Men nu ligger jag i Jespers säng och har lånat hans data.
Men ska käka min bulle nu som han kom upp till mig nu oh sen hjälpa honomn med hans läxa.

20 Januari 2008 var dagen då Jesper och jag började snacka eller tvingades att göra det haha. Och det var ju tur att vi blev tvingade tycker jag. Älskar dig mest. Puss på dig.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback