25 Januari

Hej,

Idag har det väl inte varit den bästa dagen och inte heller den tråkigaste heller. Har inte gjort så mycket. Eller jag åkte till siba idag och hörde hur det blir med min mobil, dom tror att de kanske kan ta ett tag till för att dom kanske skickar efter reservdel från utlandet. Eller så ger dom mig en ny eller eller en liknade mobil. Men vi får vänta och se hur det blir nu i veckan. Hoppas att det går snabbt.

När jag kom hem från siba så gjorde jag inte så mycket. Låg typ på soffan och kollade på tv och sen läste lite bloggar. Men orkade själv inte skriva. Sen efter a´tt jag hade läst klar de jag skulle läsa så la jag mig på soffan igen och somnade. Mår inte så bra än så då sov jag i några timmar tills mamma sa att de var mat.

Sen efter jag hade ätit så hade jag så tråkigt så jag satte mig med pappas dator och gjorde en video som ni ska få se här nere. Så då satt jag och plockade och letade lite bilder och sen musik och gjorde det till en video.



JAG ÄLSKAR DIG JESPER!!

Jaa, om du undrar  det är jag som sjunger i videon. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste rösten och snyggaste videon;)

<3 älskar dig gumman

2009-01-25 @ 22:25:29
Postat av: Louise Johansson

Svar till (jesper) : Taaaack älskling! <3 ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET! <3

Postat av: Anonym

haha, vad är "en smint som smeker ömt"? (vind???)

2009-04-27 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback