33 timmar på sjukhus

Tyvärr så blev det inget blogg inlägg igår men jag hämnade på sjukhus och fick vara kvar över natten och kom hem idag.

Men först ska jag berätta om nyårsafton. Var då oss jesper och det var hur trevligt som helst. God natt och allt.

såhär snygg var älsklingen.
Hoppas att få en bild av han som hans mor tog på han och mig.

älskling vid 12 slaget

och jag.


och vi önska er alla ett gott nytt år.


och sen blev det poker och jag och Jesper spelade tillsammans och vi vann haha bäst är vi haha eller Jesper är bäst.

Sen efter gick vi och la oss. och då började det hände det som inte fick hända. vi skulle sova och klockan var vid 2 på natten och jag fick så JÄVLA ont i magen. Kunde verkligen inte ligga ner och sova. så jag log vaken och Jesper med sen vid 6 på morgonen blev det värre och jag gick upp på toa och trodde jag skulle spy med det gick inte eller jag gjorde inte det. gick och la mig igen och bara efter några min så mådde jag ännu värre. Så Jesper gick och hämtade hans mamma och sen ringde vi sjukrådsupplysningen och dom ville att jag skulle åka till akuten. Så det gjorde vi och då kom jag dit till 7 och sen var jag där till 16 idag. fick sova över på akuten där dom övervakade mig. och jag säger bara det fan så jävla tråkit. först nere på akuten i flera timmar med massa undersökningar och provtagningar och dom misstänkte att det var blindtarmen. men sen när jag kom till avd som jag var på så trodde dom att det var bara ett virus. men fan så ont jag hade i magen och mådde piss först på akuten och dom gav mig morfin och då mådde jag mer dålig men sen piggnade jag till och mådde ganska bra. men fick då ändå sova kvar på sjukhuset. plus det jobbigaste var att jag inte fick äta på 27 timmar och hade dropp i stället och det var riktigt jobbigt. att inte få äta eller dricka.

Det bästa på akuten som lugnade ner mig var att jag hade Jesper och hans mamma där. Så jag fick hålla mig i handen och trösta mig.
Men det var inte kul efter att han gick för dirkt vid 12 när jag kom till avd så började jag gråtta typ och mådde inte bra för jag kände mig så ensamt.

Men men nu mås jag bättre just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback