6 Januari

Hej på er alla!
Igår var jag så himla trött så jag somnade när jag kollade på sex and the city och det värsta var att jag somnade med mobilen i handen när jag sms så när jag vaknade till vid 4 i morse så hade jag mobilen vid mig och då kollade jag och då gade jag somnat då mitt i när jag skrev ett sms till Jesper. Inte bra det därnär man somnar så fort men jag var så himla trött.

Imorse när jag vaknade så hämtade jag lite frukost och gick in på mitt rum igen och la mig i sängen och käkade och kollade på sex and the city.

Sen gick jag upp och gick med mamma ner till tvättstugan och sorterade min tvätt och sen dess hamnade jag här framför datan. Sitter och kollar runt på youtube och olika bloggar.

Idag så händer det inte så mycket. Skulle gå ner till stan med syrran och boka tid till henne på make up store men hon ville vist inte idag. Så jag vet inte vad jag ska göra. Är jättetrött så det blir väl bara att vara hemma nu tror jag. Eller ska nog och lämna in min vinst sen. Tänker nog gå ute och gå lite så man får lite luft behöver verkligen det.

Men nu ska jag försöka hitta en cd som vi fick med bilder på.

Men ha de bra så länge. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tittade du på Sex And The City filmen? :)

Postat av: Filippa

SV: Åh, lyx! Njaa.. Ingen favorit direkt, men den är bra :)!

2009-01-06 @ 13:27:52
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback