bilder och video från lägret

Nu kommer bilderna från lägret plus en video på mig när jag kastar slägga.

fett sköna hästen sängar. Sov så gott


hotellrum


Utskiten från fönstret från rummet


Fredrik, B-E och Linda.

Här övar B-E under mitt projekt arbete som jag hade.
Han lindar lindas fot hahaha


relax avdelningen.
Fredrik, Fredrik och jag i bubbelpoolen


Jag hade det riktigt skönt.


helt själv i den stora. SKÖÖÖNT haha


Jag under träningen



Jag när jag kastar slägga idag! Gick riktigt bra idag och igår att kasta och riktigt kul var det med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kast dock måste de bli snabbare fötter

2009-01-18 @ 19:56:50
Postat av: Louise Johansson

svar till anonym (jesper) Jaa det ska bli snabbare och bättre fötter. Nu ska de tränas plus att jag ska gå ner djupare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback