Första

Nu kommer första inlägget som 19 åring. Det känns skit bra idag. Sovit gott fast några timmar men fast det så var jag jättepigg och glad när jag vaknade och även nu.

Jag gick två födelstedagspresenter i morse en av mamma och pappa, och en av min bror och syster.
Av mamma och pappa fick jag en mus till mih lilla data. Så det var en jättelite söt mus! :) Och av bror och syster fick jag en Björn Axén hårfön. RIKTIGT BRA VA DEN.. Bilder kommer senare i dag.

Just nu sitter jag i skolan och har projekt arbete fast jag har inte så mycket att göra. Ska fortsätta hemma och jobba för jag har bilder och sånt hemma på datan och jag har redan börjat jobba där.

Men nu ska jag kolla runt och fixa lite här iaf. Puss på er alla! <3



Kommentarer
Postat av: pontus

grattis

2009-01-28 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback