Fredag den 23 Januari

Hej! missade att skriva igår men jag hoppas det går bra att läsa om igår idag.

igår vaknade jag inte så pigg. Kände mig riktigt sjuk men tvingade upp mig själv till slut. Åkte hemmifrån kl 9 och skulle åka till Rebecka men så blev det inte för hon kunde vist inte. så då hämdade Åsa upp mig och Ellinor vid centralen och sen åkte vi till coop och handlade fika. Sen åkte vi till skolan och satte oss och fixa och började arbeta på vår uppgift som vi hade istället för lektion. Men när vi satt och vänta på att en data skulle bli ledig så kom det några från våran klass och sa att våran lektion hade redan börjat. Dom hade flyttat upp den sista lektion så vi skulle få sluta tidigare men dom hade inte berätta de till oss. Fan så sura jag och åsa blev. Det blev en sur dag igår. Eller den blev bättre när vi hade slutat. För då körde Åsa mig ner till stan där jag mötte upp Jesper och sen fick vi och kollade lite och sen åkte hem till mig och satt där en stund innan hans mamma kom och hämtade oss där och sen åkte hem till dom.

Så sen blev det Let's dance och så. Riktigt dåligt att blodinbella åkte ut hon skulle få varit kvar längre. kitty var det som skulle få åka ut!

men men De var lite på min fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback