Fredag, Lördag

förlåt att jag var dålig på att blogga. Men igår dirkt när jag kom hem från skolan så började jag fixa med maten och tårtan och allt. Men innan jag började med allt så åkte pappa och jag till siba för att hämta min mobil som har varit trasig. fick en helt ny mobil lika dan som jag hade. så det var bra.
Sen när jag kom hem fixade jag med allt innan tjejerna kom. Riktigt trevligt blev det hemma oss mig under middagen å så. och kul at ellinor kunde komma fast hon var sjuk.

Ni kommer få se mycket bilder. Här är bilder från min mobil och kamera.
















 

sen efter massa mat och tårta och moët så var det dags för att gå ut.








Men ute på krogen så var det SKIT tråkigt.......


Lördag: Sov oss Rebecka igår då efter krogen. Kom hem vid halv nio imorse och började fixa med tårta och en massa. sen duschade jag och fixade till mig innan Jesper kom vid halv 2 och en vid 2 så kom farfar och gun-britt och även morfar hade kommit tidigare. :) Så firade vi mig och käkade och åt tårta. sen efter så ålte jag hem med jesper hem till han och tog med tårta. Fick present av hans föräldrar. en jätte fin tröja. (rosa)

Men bilder på presenterna kommer imorgon. Men nu ska jag sova. Puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback