Godmorgon

Sitter här i skolan skit tidigt. Börjar klockan 9 och kom till skolan 8.
Sov ju oss Jesper och därför blev det så att jag kom så tidigt. Men det gör inte så mycket. Får sitta här vid datan i skolan och jobba lite på mitt projekt arbete plus att blogga lite.

Min morgon har inte varit den bästa hitils. Fan den börjar verkligen inte bra. Vaknade ganska tidigt i morse att jag frös så då la jag mig lite närmare Jesper så jag värmde mig på han. Sen ringde väckaklockan och jesper gick och duschade och jag låg kvar och sov. Redan då kände jag verkligen inte pigg. Men sen efter att han hade duschat klart så gick jag upp och klädde på mig och sen gick ner och käkade frukost. Det var verkligen inte gott idag och jag vet inte varför eller jo jag hatar att äta frukost tidigt. Känner typ ingen smak när jag äter tidigt. Jag måste verkligen vara hungrig om jag ska äta tidigt.

Sen var det att hoppa in i bilen. Jesper mamma körde oss till Södertälje Syd och där skulle vi ta tåget ifrån. Men vi kom dit typ en minut innan tåget skulle gå så vi fick springa till tåget och hann precis. Men när jag klev ut på perongen så var det skit halt så jag ramlade rakt ner och slog i mitt knä. Det gjorde inte ont först men när jag klev upp och klev in på tåget så gjorde det ont, Och inte lite ont eller. Så nu har jag jätteont i knät och mår illa.  :'(
Det är tur att jag börjar 9 idag och slutar 10.10

Men nu ska jag börja skriva lite på mitt projekt arbete. Pusshej Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback