hotellrumet

jaa nu börjar vi närma oss natti natti. Är jättetrött efter dagen nu.
Det var jättegod middag här på hotellet. Det var någon kycklinggryta och ris. Sen efter middagen så var det dags för mitt projekt arbete. Jag var jättenervös att jag inte skulle veta va jag skulle säga eller glömma bort vad jag skulle säga. med det gick jättebra iallafall och dom blev jättenöjda.

sen efter arbetet eller vad man ska kalla det så var det dags att gå till relax av delning. Hur skönt som helst. bubblade i bubbel poolen och bastade hur skönt som helst och sen låg i en säng efter där och satt och drog mig i en soffan. Hur fint som helst var det där hur  hur skönt...

Sen när jag kom tillbaka så hade Jesper sms så då ringde jag honom för jag behövde prata lite. och det var hur skönt som helst att bara höra hans röst.

och nu sitter jag inne på hotellrumet och skriver då lite och ska kolla lite på en läxa nu och sen sova.

Men vi hörs imorgon. Pusshej
Sov så gott.

Bilder från idag kommer imorgon hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback