I skolan idag

Idag började jag då kvart över 8 med svenska. Tråkig lektion som vanligt var det. och riktigt tråkig efter som jag är så besviken på mig själv. Men jag får lösa alla problem på något sätt.
Sen var det projekt arbete och där gjorde jag inte så mycket. satt vi datan och läste bloggar och kolla runt lite hade verkligen inget att göra på den lektionen.

efter de hade vi lunch och det var en jättegod fisk idag i skolan och kall sås så det var riktigt gott och jag var jättehungrig så det var riktigt bra. Efter så skulle Åsa köra till donken för att köpa glass så då fick vi tjejer åka med på en tur i hennes farmors bil haha. Riktigt kul att Åsa har dagit körkort. GRATTIS!!!

Sen var det Folkhälsokunskap och då fick jag tillbaka ett arbete som jag lämnade in innan jul. Skulle komplitera bara några frågor, skulle fylla på med lite tex på de som jag hade missat. Men det fickar jag till snabbt imorgon tänkte jag. Men det roligaste av allt var att jag fick VG på det arbete. och det var så att jag var mellan G och VG innan det här arbetet. Om jag skrev bra på arbetet så skulle jag kunna få VG men hon trodde mer på G och då blev jag inte så glad för jag ville verkligen få vg. Och nu idag när jag fick tillbaka det så fick jag VG på arbetet plus att jag får det i slutbetyg!!! LYCKA!!

sen efter den lektionen så var det dags för sjukvård. och då hade vi prov. jag hoppas att det gick bra eller det gjorde det nog för det vara bara ringa in frågor så det var ganska lätt tyckte jag. Sen fick vi sitta och svara på massa frågor efter om operationen som vi var på. 

Jaa sen var lektionen slut och då körde åsa mig och rebecka hem till rebecka och sen där bytte jag och rebecka till hennes bil och åkte ut till coop för hon skulle köpa hänglås och miniräknare. 
och sen efter så körde hon mig hem. :)


Vad som händer nu. Ska iväg och träna snart. Men tror att jag nog kanske ska stanna hemma och plugga för jag har matteprov imorgon och jag kan verkligen inget. Men jag år se hur jag gör. Kanske tränar och sen åker hem direkt och pluggar på det. 

får se hur jag gör. Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback