Kort dag blev det!

Hej, Första dagen i skolan i år är avklard nu. Riktigt skönt var det för vi hade ingen lektion. Eller jag hade Engelska först och då satt jag och gjorde gamalt nationelt prov och sen efter hade vi samhällen och du skulle vi bara prata med läraren om vårat betyg. Jag viste redan vad jag skulle få. Hade redan pratat med honom när vi hade utveklings samtal. Ligger lite efter och har inte gjort några uppgifter så nu när kursen tar slut så får jag ett IG men Sen fortsätter jag och gör dom uppgifter som jag måste göra för att få betyg. Och det känns jätteskönt att han kunde göra så. För jag mådde verkligen inte bra av det här förra terminen och kände mig stressad för det här att jag skulle hinna med allt.

Sen efter samtalet så hade vi inget mer och då var klockan 11 så då slutade vi. Eller vi snackade med idrotts läraren om vi behövde gå på lektionen eller inte. För om vi skulle ha den skullle vi få vänta till kl 15 och det var ju inte så kul. Så då pratade vi med honom och fick gå. Men vi skulle göra en uppgift till han istället. Vi skulle skriva ner en beskrivning på en träning som vi tränar under veckan. men det är ju jättelätt för mig att göra.

Men efter som vi slutade så tidigt så drog jag, Ellinor och Åsa ner till stan och käkade tacos på Nancy's och det var riktigt gott och sen fick vi runt och kollade lite. Och sen var jag in på hm och köpte nya öggonskuggor. Behövde en ljus som inte syns så mycket som underlag och sen en svart så det gick bli hm egna som har fyra färger. en vit, en grå/silver en grå och en svart. så den blev bra. inte för att hm är så himla bra för dom försvinner lätt. Men dom duger.


sen kom jag hem vid kvart över ett och då hade nya februari nr av glamour kommit i brevlådan och då var jag tvungen att bläddra igenom den lite snabbt. Får läsa den ner noga sen för nu måste jag leta redan på matte papper som jag inte vet var jag har och sen även andra papper och setta mig och plugga. 
 
          













Pusshej Hör sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback