Lite om igår och idag

Jaa, nu är det dags att skriva lite om igår och idag tycker jag. På tiden och skriva lite tycker jag.

Igår va jag då hemma och städade. Det var verkligen inte kul att städa men det behövdes verkligen. Mitt rum såg förjävligt ut. Och så kunde det inte se ut om Jesper skulle komma till mig tyckte jag. Haha.

Så jag städade sen Dushade och efter att jag hade duschat och vänta på att håret skulle torka så gjorde jag lite på en läxa som jag skulle ha gjort förlänge sen. Men bättre sen än aldrig brukar jag säga.
Sen när jag satt där i sängen och skrev så ringde det på dörren och då kom Jesper. :)

Usch så glad jag blev för att se min sötnos!

Sen la jag undan läxan och började fixa i ordning mig för vi och resten av familgen skulle ju på middag oss farfar och Gun-Britt. Så då klädde jag på mig och sminkade mig och fixade håret och sen åkte.

Det var god mat oss farfar och Gun-Britt och min mage var jätte tjock när vi åkte där ifrån för jag var hur mätt som helst.
När vi kom hem så fastnade pojkana framför en fotbolls match på tv och det blev ett jävla liv här hemma. Haha pappa försökte live oddsa och det gick inte så bra. och han viste inte vilket lag han hejade på och så. haha var ganska kul att höra på det där. Men jag gick till toan och fixade mig för natten och lät brorsan, pappa och Jesper sitta kvar framför tv.

Sen när matchen va klar så gick jag och Jesper in på mitt rum och kollade på Beck ville att han skulle få se en som han hade inte sätt. Och efter det blev det natti natt.

Sen idag då. Började med att Jesper och jag gick upp vid 9 och käkade frukost och sen efter det så körde pappa Jesper till Salem för han hade träning och jag följde självklart med och lämnade av han.

Tycker synd om jesper, När han kom till träningen så var hans ena klubba bort. Någon hade tagit. Fyy så elakt tycker jag.

Sen efter vi hade kört Jesper så åkte vi hem och då somnade jag på soffan en stund. var ganska trött imorse. Sen efter de så satt jag här vid datan och läse andras bloggar och kolla runt på olika sidor. Sen bytte jag om för träning men innan vi åkte till träningen så åkte vi till siba och lämnade in min mobil och sen åkte till sätra och tränade. 

Träningen idag var hur skön som helst. Va mycket löpning och sen mycket längdhopp. Hur skönt och jobbigt som helst. 
Och det gick riktigt bra faktiskt. Löpningen gick skit bra verkligen och jag orkade verkligen mer än va jag trodde och länghoppet stämde verkligen också bra idag. Men jag känner av i hopp benet vilken träningsverk jag kommer få. plus mina vader från löpningen. Kroppen känns skit bra nu efter träningen när jag fick göra hårt. 
och nu efter så käkade jag mat, kolla på tv och fixat lite inne på mitt rum och läst Jespers blogg och andras. 

Måste ju göra reklam om Jesper blogg.  
http://jesperlundberg.blogg.se 
Läs den tycker jag :) hihi

Kommentarer
Postat av: jesper

Du klarar aldrig de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback