Min dag

Hej alla glada.

Idag vaknade jag rätt tidigt men somnade om och försov mig (inte bra) men jag hann med bussen och allt ändå.

Kom till skolan 8 och åkte där i från på engång när jag kom dit. Idag var det träning i sätra och jag var väldigt seg i kroppen och det kändes att kroppen inte hade vaknat då.
Men jag tränade slägga och det gick ändå bra.

Sen var det dags att snacka med tränaren efter träningen. Vi skulle kolla på min arbete som jag hade skrivit och snacka lite om det. och jag vart jättegald för jag fick MVG på arbete så det blir MVG i friidrott C

Sen var det dags att åka tillbaka till skolan och käka lunch och sen ha lektion. lektionerna var rätt bra eller MSK var bra iaf det var rätt roligt tyckte jag att lära oss de vi gjorde. men på svenska var mindre kul. Men under dom här lektionerna så började jag och åsa att larva oss ordentligt hahah. Helt sjuka frågor hon ville veta å allt haha. men men kul iaf

Sen efter skolan så tog vi åsas bil och körde ner till stan och gick runt lite där. Åsa shoppade och jag hittade en massa fint. Sen gick jag, åsa och ellinor och fixade på nancy's och de var gott som vanligt. Sen efter det så körde åsa mig hem innan hon åkte till jobbet.

När jag kom hem så la jag mig på soffan och kollade på SATC har bara 3 avsnitt kvar sen har jag kollat på alla :( Sen följde jag med mamma och handlade. När vi kom hem så var det dags för middag som JAG lagade haha. Riktigt duktigt. potatis och bacon lindad kyckling gjorde jag. Hur gott som helst.

Men nu tror jag jag ska gå och lägga mig och kolla klart på satc för jag måste ligga ner lite för jag mår dåligt. Kan kanske inte vara med på tävlingen på lördag :( har fått hosta och typ ont i halsen. :(

Men men HA DE BRA ALLA! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback