Min dag

Min dag var seg och lång idag. Det började då med elgelska som inte var så kul. Är så tråkigt att typ sitta själv och typ inte göra så mycket känns det som.
Sen var det Idrott och det var första lektionen med Idrott och hälsa B och min lärare är rätt cool. För han slängde med papper och tyckte det var förjävligt att man måste skriva arbete i B kursen. Så han var helt tokig i att man måste.
Sen körde vi lite badminton och det var kul. Fast åsa jag och Rebecka paratade mest samidigt som vi spelade. Vi bestämde att det blir middag hemma oss mig på fredag för att fira min födelstedag som är på onsdag och sen efter det gå ut någonstan på krogen. Jag hoppas att det blir lyckat eller att det blir av. INGEN FÅR BANGA TJEJER !!! Så det blir en tjej kväll. 

Sen efter idrotten så var det en snabb dusch och sen lunch hade 30 min på oss innan vi började Sjukvården. På sjukvården var det hur tråkigt som helst först men blev roligare när vi fick gå ner till metodrumet. Där fick vi träna på att ta bort stugn, sätta på oss handska som man ska för att vara helt ren och sen lite annat. Men det var så kul för jag skrattade så mycket åt salle som skulle ta hand om mig när jag var patient. Han splade att han var doktor och pratade så himla roligt så jag skratta så himla mycket och det blev ännu mer skratt när han typ tog sönder en sjukhussäng hahaha. Så går det när man pillar för mycket.
Sen efter sjukvården och allt skratt så var det klassråd och vi snackade bara om studenten och så sen var det arbetsmiljö och säkerhet och det var en riktig tråkig lektion. Alla bara struntade i läran och pratade så man fattade noll och läran bara satt och vänta på att alla skulle bli tysta men det blir ju aldrig OP3 vi är nog sämst på att sitta och lyssna.
Aja vi fick i alla fall slutat några minuter tidigare så man han med kvart i 5 tåget. Så hann jag hem och ta en macka och byta om innan jag stack direkt på träningen.

Träningen gick bajs dåligt efter som jag har varit sjuk nu ett tag. Så jag orkade inte och mådde illa när jag sprang men jag kunde iallafall träna lite så jag kommer igång.

Men nu ska jag fixa mig i ordning mig innan jag ska krypa ner i min säng! Puss på er !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback