min dag

Hej på er.
Jag skrev inte så mycket om min dag förut.

vaknade tidigt men låg kvar och sov lite till. Sen körde pappa mig och björn-erik till tåget. I hamn så träffade jag på Jesper och de var kul att träffa han fast det bara var typ 3 min. Men dom tre min gör mycket ändå. Man blir så glad att bara få säga hej och pratat lite.
Sen blev att kliva av i östertälje och gå upp till gymmet. Väl där så körde jag lite men jag var jättetrött i kroppen så jag orkade inte så mycket. Sen gick jag och dusch efter en timme träning och sen typ stod i 45 min och fixade mig och duschade så brorsan fick vänta en stund på mig haha. Sen gick jag till skolan och träffade på rebecka och sen när åsa kom så gick och åt lunch.

Sen var jag och åsa till skärholmen på utflyckt. haha
och massa fint hittade vi.

Nu senare på kvällen så åkte mamma, pappa och jag och handlade till imorgon och lördag. Tog en jävla tid för vi var först på willys och sen på ica maxi och efter det Coop forum. SÅ DET TOG TID så nu är jag jättetrött. Så jag ska gå och lägga mig snart. men jag ska fixa min naglar först och fixa. Men Puss på er alla


SOV GOTT

just glömde en sak när jag la upp bilder på det jag köpte i skärholmen. Jag köpte en till sak fast på intersport. En grön vattenflaska NIKE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback