Nu börjar skolan igen!

Jaa nu är det dags för sista terminen innan studenten. Känns både bra och hemskt.
Kom för en stund sen till skolan och just nu sitter jag här vid datan och väntar på att engelskan ska börja. Det känns ganska konstigt att börja skolan igen. Hade ganska långt lov. Men ändå känns det kanska skönt att komma igång med vardagen.

Den här terminen har jag lovat mig själv att jag ska planera bättre så jag inte jag gör allt i sista sekund så det inte blir jobbigt och stressigt. Så planer ska jag göra mer. Så jag hinner med skolan, Friidrotten, Fritiden, vänner och Jesper.

Så en bättre termin ska de bli än den förra. SÅ NU SKA SISTA TERMINEN BÖRJA :/ haha


Ha en bra dag! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Hm.. Laila Bagge :D

Postat av: Filippa

Ja verkligen! Värsta taktkänslan ju :)

2009-01-12 @ 14:13:48
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback