Ny vecka, nya möjligheter

Hejsan,

Då var det dags för en ny vecka och nya möjligheter och allt. Den här veckan känns som en bra veckan blandat med tråkig. Eller jag hoppas på att den blir så bra som möjligt. Känns som jag ska hinna mycket på lite tid. Men det får jag klara på något sätt plus att jag känner mig fortfarande dålig så jag hoppas att jag blir frisk nu snart.

Idag är det en lång skoldag och sen träning. Men jag vet inte en om jag kan träna eller inte. Men om jag inte kan så ska jag ut och gå eller något. Måste röra på mig lite iallafall.  

Varför den här veckan känns både bra och dåligt är då att det känns som att mycket kommer hända. Träningar plus att jag fyller år på onsdag. Fylla år känns inte så himla bra. Känns som att åren går så fort nu och jag hinner liksom inte med känns det som. Men men man får gilla läget och lära sig nu att man blir ett år äldre. plus att va är 19 år för ålder? Aja jag kommer ha svårt att säga att jag är 19år är mer bekväm i 18 haha. 

Men men Nu ska jag på Engelska lektion. Hörs senare idag! 

HA EN BRA DAG! 
Pusshej   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback