på väg

Nu sitter jag i bilen på väg hem från Eskilstuna. Det var en riktigt bra helg och har tränat på rikitg bra. 
Vad hände idag då?
vaknade halv 8 hade sovit underbart bra i hästen sängen så jävla bra vill ha en sån hemma haha.
Sen var det frukost vid 8 efter vi hade käkat klart så  gick vi till rummet  och  packade alla grejer och bytte om för träningen. Halv 10 så samlades vi i munktelhallen och snackade lite och sen kl 10 så började vi träna. För st så värmde vi upp i helv timme sen körde vi häck övningar och sen efter de kastade jag slägga och det gick lika bra idag sonm igår. eller kanske lite bättre till och med. hade jättebra styrka i kasten idag, jag hade bra igår med men inte lika bra som idag. tränade till ca 12 och sen sprang vi staffet 200m var det. så ett varv och det gick jättebra de med. Jag sprang sista sträckan och jag tog in på dom andra så jag sprang om i sista kurvan och gjorde så mitt lag vann.
Sen efter de så joggade vi ner och sen fick vi macka och dricka efter. Sen snackade lite om helgen å va vi tyckte om allt.

SÅ EN LYCKAD HELG! TACK VARA SLÄGGAN

Bilder och video kommer in när jag kommer hem och hinner fixa de. :)

Ha så bra länge Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta inlägg är skrivet i bilen va??

2009-01-18 @ 18:02:13
Postat av: Louise Johansson

svar till anonym (jesper) Japp, det började jag ju mitt inlägg med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback