Sarah vill ha Britney i sex and the cityi ”Sex and the city”

hallo alla sex and the city älskare. :)
Jag satt och läste för en stund sen på aftonbladet.se 
Där hade dom skrivit att Sarah jessica Parker vill ha nytt ungt blod med i ny filmen. Då har sarah enligt brittiska Heat Magazine sakt att hon vill ha Britney Speare med i den nya sex and the city filmen.

Britney ska då spela att hon är carries kusin som ska flytta till new york.

När jag läste det här tänkte jag NEJ NEJ NEEEJ Britney passar verkligen inte in där.  Det skulle bli så fel känner jag.
Vad tycker ni? vill ni se Britney i SATC?






Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jaa det har jag :) Kram!

Postat av: Erica

Svar; Jaag tror faktiskt att det kan bli jävligt bra:) Man får ju se! :D Puss

2009-01-15 @ 16:14:07
URL: http://leaveit.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jaa man ska ju alltid hoppas på det bästa:)

2009-01-15 @ 20:18:56
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback