Skolan

Sitter nu i skolan. Ska snart in på lektion och ha svenska.
imorse skulle jag gå upp i tid och allt. Men nej nej det gjorde jag inte. Jag hade både mobilen på alarm och väcka klockan plus Jesper som skulle sms och väcka mig. men inget vaknade jag av. FAAN Gick upp när det var typ 20 min kvar tills bussen skulle gå, och som tur va så hade jag plockat fram kläder och så redan igår så det gick snabbt.

och värsta snäll av Jesper :) bara för att jag inte svarade så ringde han och kollade att jag var vaken. Så himla gullig. Älskar Dig mest! <3

Men nu hinner jag inte skriva mer. måste på lektion nu! Hörs sen Pusshej

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Jahaa jag fick boxen av mina kusiner:) Jaa men precis. Kram!

Postat av: Erica

Svar: Jaa det blev ju en hel del under jullovet i alla fall :) Själv då? Kram

2009-01-14 @ 16:33:24
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback