Sovit, SATC, Pluggat och vunnit

jaa, sen sist jag skrev så har jag inte gjort så mycket. Eller jo det har jag väl.
Jag låg och sov på soffan en stund och sen kollade på 4 avsnitt av Sec and the city och låg och frös i soffan. Fyy asså det var så himla kallt så jag fick ha två filtar på mig.

Efter att jag hade kollat klart så pluggade jag. Jag skrev till saker på mitt folkhälsokunskaps arbete som jag fick tillbaka igår. Var tvungen att skriva till lite för att kunna få VG på arbetet så nu hoppas jag att det blir bra det där som jag skrev.

Haha juste jag vann pengar idag :) haha eller rättare sakt jag vann 14 kr men de är ju pengar med eller? haha nää
Men aja jag spelade på färjestad-SSK och satte att en 1 och dom vann med 6-3 så då blev det 14 kr till mig. haha jag spelade 10 så man känade 4 kr på de. aja alltid något att spela för nästa gång.

Men nu ska jag kolla runt lite på datan. Pusshej

Kommentarer
Postat av: jesper

Hmm konstig formulering hmm

Postat av: Erica

Svar: Han sa ju inte emot så det va ju bara att kolla:P Jahaa okej ska lägga mig och kolla snart jag med, men vet inte exakt vart jag är:)

2009-01-15 @ 23:05:15
URL: http://leaveit.blogg.se/
Postat av: marie-Louise

Hej Louise!



Nu har jag varit här och kollat lite:)

Som du ser har jag en ny bloggsida!

Marie-Louise

2009-01-16 @ 21:45:46
URL: http://marielouisel.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback