Tillbaka igen

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag var jättetrött när jag kom hem från romme så jag somnade på soffan direkt när jag kom hem.

Det gick jättebra att åka i romme men det var tråkigt att det snöade precis hela dagen. Det var riktigt jobbigt att åka när man fick snö i ögonen så man inte såg något. (hade inga glasögon) Men efter vi hade käkat lunch så fick jag låna ellinors glasögon som inte skulle åka något mer. När jag fick låna hennes blev det också mycket roligare. Jag såg vart jag åkte plus att jag kunde åka ordentligt.

Det var hur kul som helst att åka skidior igår åkte hela tiden med Rebecka och vi hade det såjävla roligt. haha
Jag råkade leva farligt en gång haha. Vi skulle åka en röd backe och det var ganska läskig och brant så jag tänkte att jag skulle ta det lite lungt men när jag körde i väg så gick det inte haha. Jag körde på och körde bara rakt ner för den backen plus att det gick fort som fan men de jag inte såg var att det kom ett gupp och det körde jag rakt över och flög i luften men jag landade bra på bena och var på väg att ramla men jag hade så bra balans som tur va. Rebecka var hur rädd dom helst när hon såg det här bakifrån haha. Men det blev bra iallafall haha eller inte jag var hur nära som helst en som körde lite konstigt så jag jag körde nästan in i henne.


Rebecka


Jag :) haha


Rebecka





De var lite bilder på mig och Rebecka när vi åkte i den röda backen BO'S

Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM BRYYYYYYYYYR SIG

2009-01-20 @ 17:37:22
Postat av: Anonym

hur gick det för din brorsa, om han va där

2009-01-20 @ 19:25:19
Postat av: Louise Johansson

Svar till hur gick det för din brorsa, om han va där ?

- Jo det gick jättebra för honom tror jag. Det ar ju första gången han åkte. Vem är det som frågar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback