Lördag, Söndag, Måndag

Har varit lite dålig på att skriva nu på ett tag.
Tänkte skriva då nu vad som har hänt eller vad jag har gjort.

Lördag 3/1
Så sov jag bort hela dagen kändes det som. Eller jag sov inte. Jag låg i sängen till typ 14 och kollade på Sex and the city. Sen vid 16 var jag och pappa på hockey. SSK-Brynäs var det. och det blev 1-1 efter full tid men slutade då 1-2 till Brynäs. De var ju lite tråkigt tycker jag.
Pappa hade fått biljetterna gratis från jobbet, och det var jättebra plattser tycker jag så det var riktigt roligt. Hoppas jag får gå snart igen, för det är ju så himla roligt att gå på hockey.

Popcorn och läsk.. mums så gott

bilder jag tog under matchen.


Senare på kvällen så drog jag på fest oss Rebecka. Och det var jättetrevligt att träffa tjejerna igen.




Tack för den kvällen.

Söndag 4/1

Så gick jag upp tidigt och gick till gröndal för att åka skridskor med Jesper och hans brorsa och det var hur kul att åka.


Här har vi Jesper som åker. :)

sen efter så åkte vi till skärholmen och kollade och shoppade. Jag kollade bara men Jespers och hans bror shoppade kläder.
Jag boka bara make up kurs på make up store. Så på Onsdag kl 13,00 . Ska bli så himla roligt.                          



Sen efter så åkte jag med hem till Jesper och dom fick gäster så vi käkade middag. Sen sov jag kvar där. Och idag så var vi ute och spelade bandy på vägen och jag fick stå i mål men sen efter en stund så fick Jesper stå och jag gjorde några mål på han :) hihi jag är ganska duktig hahah.

Sen kom mamma, pappa och brorsan och hämtade mig och vi åkte hem och käka lite och sen drog vi på träning.
Vi sprang bara på träningen. Jag stöte ingen kula för jag bestämde mig att jag inte skulle orka nu efter att jag har varit sjuk. Måste träna mer.

Men nu ska jag käka. Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Good. Jag gillar din signatur i slutet av inläggen ;)

Postat av: Filippa

SV: Åh tack så mycket ! =)

2009-01-05 @ 22:25:49
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Filippa

SV: Ja visst var den söt? Du är grymt söt!

2009-01-05 @ 22:32:22
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback