skön dag iallafall

idag kom jag hem jätte tidigt och det var hur skönt som helst. Mådde inte så bra förut idag har bara ont i huvudet nu så det är lugnt nu.

Idag var då minimässa i skolan det var väl sådär. Var bara på två sen åkte jag hem. Så redan kvart över 10 så gick jag från skolan och tog bussen ner till stan och jag runt och kolla lite. Måste hitta något som jag önskar mig när jag fyller år.

Fyller år nästa onsdag så jag måste komma på något som jag önskar.
Men jag hittade några små saker men inget speciellt.

När jag kom hem vid halv 12 så satte jag mig framför datan häroch kollade på olika program som jag har missat å så. Men nu ska jag följa med mamma och handla lite. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback