Make up store

Idag så åkte jag till Skärholmen med min bror och syrra. Pappa körde oss dit och lämnade oss och sen började vi gå runt lite. Sen var det dags för att gå mot make up store. Så då gick brorsan själv runt och kollade och syrran kollade på när jag sminkades.

Jag ville då ha en vardags sminkning fast det blev mer fest sminknig tycker jag. För jag ville ha vardag och det skulle se naturligt ut och inte över sminkade. haha men nej jag blev mer sminkad än va jag någonsin varit. Med SVARTA ögonbryn och typ mörk brun typ svart ögonskugga. De kanske inte blev så som jag kanske ville men men. Det var snyggt tills hon började sminka ögonen. Så ögonen tänker jag skita i haha.


När bild efter.

Sen när sminknigen var klar så fick jag plocka smink för 495kr. Men jag plockade på mig tre saker och det blev 729kr
så jag fick betala till 234 kr. förra gången jag var och gjorde sån här kurs så gick jag betala till över 800 kr.  haha aja.

Men jag köpte då.
Studio Foundation ultra - 225kr
Dual Foundation stockholm - 259kr
Matt Foundation milk - 245kr 

 

Sen efter så gick vi till Ginatricot och där köpte två i en tunica fast jag köpte den för att klippa av tröjan och bara ha den som kjol. Så då köpte jag den i mindre storlek.



Så imorgon så är det bara en kjol det här. det var rea på den 50% så den kostade 74,50kr
sen efter det gick vi runt lite och sen käkade på donken. Sen vid halv fyra så åkte vi hemmåt.
Så då tog vi tunelbanan och sen buss.

Syrran tog en bild på mig på tunelbanan.


där ser man mer hur min smikning blev. med mina mörka ögonbryn och ögonskugga.

Sen när vi kom till Södertälje så kom pappa och vi åkte till make up store i södertälje och bokade syrrans kurs. Så imorgon ska jag följa med henne när hon har det.

Så det ska bli och kolla när hon blir sminkad.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sminkningen blev ju hur fin som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback