idag 15/1-09

jaa, idag så försov jag mig igen fast ändå inte liksom. jag vaknade men somnade om men sen låg jag och drog mig i sängen bara tills jag var sen. Det var så skönt under täcket och det var så kallt i min rum så därför vill jag inte gå upp. Men jag gjorde det iallafall till slut och då vara jag lite sen men inte mycket. Men min far var så snäll och körde mig och min bror till skolan.

Vi var i skolan strax innan 8 så vi fick stå och vänta lite. men vid 08.05 så rullade vi mot sätra för att träna. Idag var vi riktigt många som åkte dit också. Vi var 6 st och det var nytt rekord. ;) haha
Men väl i sätra så började vi jogga och sen körde lite i stege. steg är som jaa en steg som man lägger ut på golvet och sen hoppar man i den och gör olika övningar för att träna så man får snabba fötter och så. Sen efter de så stötte jag lite kula och sen sprang lite. Sen efter det så hjälpte jag min bror när han skulle köra bänk press och sen en stavhoppsövning.

Sen vid halv 11 så rullade vi mot skolan igen med skolans mini buss.

alltid på väg hahah.

som kom vi tillbaka till skoan vid 11 så då var det lunch. köttbullar och pasta va det, så det var gott.

Sen var det dags för matte. sista jävla lektionen. Jag skulle då ha prov på en uppgift som jag inte hade kunna på provet så då skulle jag bara visa att jag kunde den för att få G och det klarade jag av. :) sen hade jag även ett helt omprov att göra men det hade jag tänkt först att ta nästa vecka för jag hade inte pluggat till de provet. men när jag satt där och väntade på de andra så sa jag att jag kunde göra det och de jag inte klara skulle jag göra nästa vecka. men jag kämpa och fick lite hjälp av läraren eller det fick alla. Så klarade jag provet och fick G i slutbetyg FAN så glad jag blev för matte B är inte så jävla enkelt så jag är riktigt nöjd. så det ska firas med läxor idag haha.

aja får väl börja plugga nu snart. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback