Nästa arbete att strycka på listan som ska göras.

Jaa, nu sitter jag här igen och bloggar. Han inte skriva när jag kom hem från Rebecka.
Va har jag gjor då sen jag var oss Rebecka då.

Jaa först så körde ju Rebecka hem mig och då var vi typ 1 cm från att krocka usch va läskigt det var. men vi klara oss som tur va. Sen kom jag hem och jag var hel och mådde bra haha. :) Då satte jag mig i soffan och slappa en stund och kolla på tv. Sen började jag plugga på min specialidrotts arbete. Och det gick jättebra och klar blev jag med.



Sen käkade jag middag, kolla på tv och sen lyssnat på musik. Och nu sitter jag här vid datan igen. Fast jag gör ingen läxa eller så. Tänkte ha lite fritid framför datan och blogga lite.

Har också fixat med mitt projekt arbete också. 
Jag har som projekt arbeta att lära ungdomar i en träningsgrupp i friidrotten att ta hand om en stukad fot. Så jag har fått saker som jag då behöver för att göra det. 


20 st lindor som vi ska använda. och alla i gruppen ska få en varsin. 

Medans jag lär dom så ska jag fota och filma. och detta ska jag göra på Lördag när vi ska åka på tränings läger. 

Men nu ska jag läsa några bloggar. Puss på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback