Fredag och vad som har hänt hitils på lägret

Nu har vi precis käkat lunch och tränat. vi började vid 9 och var klara 12. på dom timmarna så tränade vi kula, lite slägga och längdhopp. Kulan gick sådär och längden gick bra men släggan gick BÄST. Har aldrig kastat oich snurrat så bra i hela mitt liv.  oxh just nu ligger jag här inne i hallen på läktaren

Aaa, har inte så mycket att skriva om vad som har hänt nu. Men jag har tid att skriva nu om gårdagen. Var trött och hade inte tid att blogga igår och sen var jag inte hemme på nästa hela dagen.

FREDAG DÅ!
dagen började med att vid 8 gick jag upp 9 så tog jag bussen till skolan. Skoldagen var helt okej. Hemsjukvården så kollade vi på film och sen var det sjukvård. Då fick vi tillbaka provet som vi gjorde i onsdags och jag blev jättenöjd. 12 av 13 rätt fick jag :)
Sen efter så gick vi till tåget och träffade Jesper på tåget. Sen åkte han och jag till Gröndal och tränade, armarna och mage och låren. Och nu har jag träningsvärk av det.
Efter att vi hade tränat klart så kom hans mamma och hämtade oss och sen åkte vi till ica maxi och kollade. Dom har ju rea nu efter som det brann för några dagar sen. Sen efter en timme där innen typ så åkte vi hem till honom och käka middag och myste, kollade på let's dance! Jag gjorde även IQ test och det gick skit bra haha fick 109 och om man har 110 så är man över det normala så man får vara helt nöjd med 109 då haha :)

Sen precis efter att alla hade dansat så kom mamma och pappa och hämtade mig. åkte hem och började packa och sen sov.

och nu i morse så vaknade jag första gången kvart över 6 och 8 typ så åkte vi hit till eskilstuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback