Var ute och gick i kyllan

Idag så var jag ute och gick och det var inte en lite promenad. jag tog en riktig långpromenad med mamma. Så handlade vi samtidigt. Var skönt att gå men när vi var inne så orkade jag inte gå hem så pappa kom och hämtade oss. Och det var tur att han gjorde det, för när vi kom ut så var det kallt ovh det låste och snöade och var inte så skönt ute.

Nu efter jag kom hem så har vi käkat middag och sen har jag kollat på en sida där man kan göra tröjor med text på. Skit snyggt var det ska nog beställa någon tjocktröja tror jag eller T-Shirt.

Just nu sitter jag och kolla när bussen och sånt går imorgon och vilken man måste ta för att hinna till min smink kurs imorgon. Så vi måste åka från Södertälje nog vid 12 men vi får se om vi inte ska åka tidigare eller hur vi ska göra.

Men nu ska jag kolla lite på tv. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback