090710

Hej på er.
Nu har jag lånat Jespers dator igen. Jag fattade inte varför inte jag tog med min. Men det går lika bra alla låna Jesper ibland. Just nu spelar han ändå tv spel..

Idag då har jag kollat på en sjuk film torkel i knipa eller vad den nu hette. Det var en teknad film som var så himla sjuk. Verkligen inte barn tillåten. Sen cyklade jesper och jag till kiosken och jesper spelade på friidrotten idag och jag tror han förlorar. Sen cyklade vi hem igen och då dog jag typ efter halva vägen. Var helt slut eftersom jag hade svårt att andas. Men nu mår jag bra igen. Har precis ätit jättegod mat och nu sitter bara och tar det lugnt och ska kolla runt på bloggar och så nu en stund..


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

Torkel i knipa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback