090711

Hej på er!
Nu kommer äntligen dagens blogg. Jag känner mig jättedålig när jag bloggar så här dåligt men jag har verkligen inte tid att sätta mig ner och göra det. Idag så gick jag och jesper upp tidigt för att åka in till Södertälje för att kolla på stan efter lite grejer till honon och fixa och så. Sen tog vi en lunch på nanyc's och det blev god tacotalrik. sen efter en stund så gick vi bort till stationen och väntade på våra bussar och sen när de kom så skildes vi åt. Nu kommer vi typ inte ses på en veckan kanske. Känns lite konstigt. Hur ska jag klara mig uten jesper? Men jag får en massa tid då under veckan så då har jag lovat mig själv att träna och då har jag även mer tid att blogga. haha

Men jag kommer sakna dig älskling så himla mycket nu när du ska åka ner till Göteborg.

Sen efter jag och Jesper hade skilds åt på stationen så åkte han hem och jag hem till mig. Kom hem och var i från lägenheten en halv timme senare. Packade bara upp min väska och packa ner till nytt och sen tog min dator och sen åkte pappa och jag nere till mormor och morfar och nu befinner jag mig här hos dom på deras varanda. Men ska om några min gå in för det börjar bli litre kallt nu. För en stund sendan så var jag och pappa ute och övningskörde i en timme. Det är det längsta jag har varit ute och kört. det roligaste var att det gick väldigt bra med. fick aldig motorstopp eller så. Hur kul som helst var det att köra.

Men nu ska jag kolla på film. puss och godnatt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback