Dagen

Hej har inte blivit av med något inlägg idag. Det är för att jag och jesper åkte tidigt till stockholm för att kolla runt och se om det fanns något att shoppa och självklart så gjorde de. Jag köpte en stor t-shirt och två par skor. ett par med klack och ett par typ som comvers fast de är de inte. Sen köpte jag även ett par solglasögon till jesper. Det var nämligen så att han fick de som studentpresent så han skulle få välja ett par själv eller jag skulle ändå vara med och välja. Sen köpte jesper ett par gröna flip flop och ett läder armband skit snyggt var de. Sen käkade vi på donken så jag är fortfarande mätt. Vi gick hur mycket som helst men tillslut vid 3 så bestämde vi oss för att åka hem. Så vi fick och köpte oss glass och sen sprang till tåget.
Sen när vi kom till södertälje så åkte vi direkt till täljehallen för att kolla på basket. Så det var först en annan match och sen var det sverige. Sverige vann idag och de var riktigt kul att de. Efter så åkte jag med hem till jesper igen och nu befinner jag mig i hans säng och har fått lånat dator. Men ska nog försöka få jesper hit så vi kan kolla på film inne på hans rum. Han har nämligen köpt tv så det är perfekt att ligga i hans säng och kolla på film nu.

Bilder på mina skor och t-shirt kommer när jag kommer hem och även bilderna från tåget.


Puss på er och godnatt


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallåå där ! :') Har ni bra väder hos dig ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback