Dagen

Jaa, är då hos mormor och morfar nu. Men har varit här i några timmer eller inte precis här då. Direkt när vi kom så åkte vi ner till min moster och kusin och firade dom för de fyllde år. Så vi var där rätt länge och sen åkte vi tillbaka till mormor och morfar men jag åkte snabbt igen. för jag och pappa åkte ut och övningskörde och det gick så himla bra idag. men höll på och köra på en stor rovfågel som dök ner precis framför bilen men som han flyga undan. Men det gick rätte bra idag verkligen.

Så nu sitter jag ute med min dator och kolla runt lite. Vi ska snart äta så jag ska ta något gott och dricka och sen efter blir det hallon till efterrätt som jag köpte innan vi åkte hit idag. Hörs sen. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback